fredag 26. november 2010

Vognpledd.


jeg begynte for nesten tre mnd siden. Kjøpte 7 nøster PT3 garn etter anbefaling i butikken. Jeg la opp 150 masker i bredden for å være sikker på at det ble stort nok etter at jeg hadde tovet det.

7 nøster skulle vise seg å være under halvparten av det jeg trengte.

Jeg flyttet og fant ut at de ikke solgte PT3 i det hele tatt her i byen og tenkte KRISE!!!!! Men bestilte på nett og fortsatte med 4 nøster til. Fortsatt ikke nok. Bestilte så 5 til, nå oppe i totalt 16 nøster og pleddet begynte å bli rimelig kostbart.

MEN...45000 strikkede masker etterpå målte pleddet ca 1,2 x 1,5 meter og jeg tovet det. Her er det ferdige resultatet som nå er ca 90x90 cm. Ble veldig fornøyd...tykt og godt ble det:)
Om nå bare vogna kommer så blir dette bra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar